BLOGUMU ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...

9 Şubat 2015 Pazartesi

Autocad programı nasıl Download edilir?

AUTOCAD’İN DOWNLOAD EDİLMESİ NASIL OLUR?


Browser’ımıza  Autodesk Türkiye yazıp enter’a basıyoruz…

Autodesk’in sitesine giriyoruz…

                Açılan sayfada                  

 yazan yere tıklıyoruz.


Sol yanda en üstteki  
         

                                                                 yazan yere tıklıyoruz…

Açılan sayfada Ücretsiz deneme sürümünü seçiyoruz…



Üstteki işaretli seçenek Windows işletim sistemi olan PC’ler içindir…

Şayet PC’nizde machıntosh işletim sistemi yüklüyse alttaki seçeneği işaretleyiniz…



Otomatik olarak dil İngilizce atandı…İşletim sisteminiz yine otomatik olarak algılandı…

İşletim  sistemini  değiştirmeyiniz…
( Dili değiştirebilirsiniz….)

Gizlilik bildirimini okudum yazan yerdeki kutucuğu işaretliyoruz …


INSTALL NOWa basınca indirme seçenekleri ile karşılaşıyoruz…


1.       Seçenek indirip kurmak içindir…

2.       Seçenek autodesk’in aracı programı ile birlikte indirmek içindir…

3.       Seçenek Browser’un kendi özelliği ile beraber indirme yapmak içindir…

Ben 3. Seçeneği işaretledim ve  sol altta indirme işleminin başladığına dair bir pencere gözüktü…


Dosyamızın boyutunun 1,5 GB olduğunu görüyoruz….

İndirme devem ederken bekliyoruz…

Browser olarak Google crom’u seçmiş iseniz;
Ctrl+J tuş kombinasyonuna basarsanız…




Penceresi ile karşılaşırsınız…

İndirme işlemi bittikten sonra sağ üst köşedeki




Yazan yere bastığımızda


Programın indirildiğini görüyoruz…

Program indirme işlemi bu şekilde yapılıyor arkadaşlar….

Umarım faydalı olur….

Bir sonraki derste kurulumunu anlatacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder